Gribi dzīvot saskaņā ar savu ķermeni – vingro!
Pilates vingrošana ir piemērota visiem!!!

Ja gribi justies labi, izskatīties lieliski, būt allaž labā noskaņojumā un dzīvot saskaņā ar savu ķermeni, par to ir jārūpējas. Fiziskās nodarbības un dažādas relaksējošas procedūras īpaši svarīgas ir sievietēm pēc 30 gadu vecuma, jo dabas dotās rezerves izsīkst. Enerģiju tērējam darbam, mājām, sabiedriskiem pasākumiem, domājam par citiem, aizmirstot par sevi. Tā nedrīkst! Sevi ir jāmīl! Tāpēc saplāno savu nedēļu tā, lai tajā atrastos vieta arī fiziskajām aktivitātēm. Tas nekas, ja skolas gadi jau sen aiz muguras, un arī tad Tev bija atbrīvojums no fizkultūras. Šeit atzīmi vai citu vērtējumu neliks. Vienīgais vērtētājs būsi Tu pats.

Ja sporta nodarbības un relaksācijas procedūras kļūs par Tavu dzīves veidu:

- sev patiksi labāk un kļūsi pašapzinīgāks,
- Tavas ķermeņa formas kļūs pievilcīgākas,
- būs vieglāk kontrolēt savu ķermeņa svaru,
- palēnināsies novecošanas process,
- kļūsi enerģiskāks,
- Tavs miegs kļūs mierīgāks,
- spēsi labāk tikt galā ar darba un personiskajām problēmām,
- Tava dzīve kļūs interesantāka un daudzveidīgāka.

Izvēlies pareizo slodzi!

Nodarbību veids jāizvēlas atbilstoši Tavai veselībai, fiziskajai sagatavotībai un temperamentam.

Lai panāktu vēlamo rezultātu, jāsāk no pašiem pamatiem. Vispirms jāapgūst vingrinājumi, ko piedāvā zemākas intensitātes nodarbības, un tad, ja slodze šķiet par zemu, to var pakāpeniski palielināt.

Lai uzturētu fizisko formu, nostiprinātu veselību – neiedzīvotos osteohondrozē, galvassāpēs un citās ar veselību saistītās problēmās, ieteicams trenēties pa stundai 2-3 reizes nedēļā.

Lai uzlabotu veselības stāvokli, normalizētu ķermeņa svaru, veicinātu vielmaiņas procesus, paaugstinātu darba spējas, nodarbības vajadzētu apmeklēt 3-4 reizes nedēļā.
0

 .